Informační systém pro správu lidských zdrojů

Využijte možnosti osobní konzultace zdarma s naším odborníkem v této oblasti ve městech: Třebíč, Velké Meziříčí, Brno.

Potřebujete poradit? Kontaktujte přímo našeho odborníka v této oblasti na tel. čísle
+420 777 925 425, který Vám rád vše vysvětlí.

Stáhněte si leták - informační systém pro správu lidských zdrojů.

Informační systém pro správu lidských zdrojů - co Vám umožní?

  • Tento informační systém usnadňuje a zefektivňuje správu lidských zdrojů.
  • Přehledně si zobrazíte aktuálně zadané úkoly (události) Vašim zaměstnancům a stav těchto úkolů (jestli již byly splněny či nikoli). Během okamžiku můžete zadat nové úkoly zaměstnancům, kteří jsou v tuto chvíli nejméně vytížení.
  • Rozpis pracovních úkolů si můžete vytisknout.
  • Detailní databáze klientů Vám umožní zajistit svým zákazníkům kvalitní servis, protože máte k dispozici neustálý přehled o jejich objednávkách. Víte, jaké zboží si objednali, a tedy i to, jaké náhradní díly budou potřeba, nic nemusíte pracně dohledávat, vše máte pohodlně přímo před očima.

Informační systém pro správu lidských zdrojů - screenshoty prostředí

Informační systém - správa lidských zdrojů Informační systém - správa lidských zdrojů Informační systém - správa lidských zdrojů

Informační systém pro správu lidských zdrojů - funkce

  • Vytvoření a editace typu události, produktů
  • Podrobná správa klientů - máte přehledně k dispozici veškeré údaje (jaký výrobek a kdy zakoupili, bydliště, kontakt ...), okamžitě tedy víte, např. kdy bude třeba provést pravidelnou servisní kontrolu, na jaký typ výrobku je třeba objednat náhradní díl, pokud dojde u některého klienta k poruše, efektivně můžete plánovat servis u zákazníků podle místa jejich bydliště apod.
  • Správa událostí - můžete zvolit typ události (např. oprava), datum, čas a místo provedení, zvolíte zaměstnance, který má danou událost provést, okamžitě získáte přehled o stavu události (jestli už byla dokončena či nikoli).
  • Nastavení míry důležitosti událostem - události různé důležitosti jsou odlišeny různou barvou.
  • Tiskové výstupy v několika formátech (stručný, podrobnější, ...)
  • Zaměstnanecké účty s různou mírou oprávnění
  • Každý zaměstnanec má přístup pouze ke svým událostem
  • Export databáze do XML
  • Možnost obnovení databáze ze zálohy
  • Možnost importu dat ze souborů vytvořených např. v MS Excelu (odpadá tak nutnost ručního zadávání velkého množství položek)
  • Na přání klienta lze doprogramovat libovolnou další funkčnost

nahoru